Zwiększ sukces sprzedaży przez telefon, po prostu zwalniając tempo

Zwiększ sukces sprzedaży przez telefon, po prostu zwalniając tempo

Wpis gościnny autorstwa Lynn Hidy, założycielki, głównego trenera i certyfikowanego trenera sprzedaży w UpYourTeleSales, LLC.

Niezależnie od tego, czy jesteś sprzedawcą wewnętrznym, czy tylko używasz telefonu jako jednego z kanałów sprzedaży druku, możesz zwiększyć swój sukces, kontrolując tempo rozmowy.

Jest to bardzo powszechne dla handlowców - zarówno nowicjuszy i weteranów - blur out wprowadzenie, a następnie szybkie "jak-jesteś-dzień" (bez oczekiwania na odpowiedź), a następnie uruchomić do sprzedaży pitch.

Staje się to monologiem sprzedażowym, a nie rozmową.

Instynktem sprzedawcy jest oczywiście uzyskanie jak największej ilości informacji, zanim rozmówca się rozłączy.

Skorzystaj z tej wskazówki Lynn Hidy, trenerki sprzedaży Inside @upyourtelesales, aby lepiej sprzedawać materiały drukowane.
Może się to wydawać sprzeczne z intuicją, ale po prostu musimy zwolnić.

Pośpiech powoduje niepokój, zamieszanie, błędną komunikację i brak zaufania. W takich warunkach nie ma co liczyć na skuteczną rozmowę sprzedażową.

Jedną z pierwszych rzeczy, nad którą pracuję z moimi klientami prowadzącymi szkolenia sprzedażowe, jest podzielenie rozmowy telefonicznej na części składowe. Kiedy przećwiczymy każdą odrębną część rozmowy, zaczynamy oduczać się nawyku mówienia wszystkiego naraz.

Przypominam klientom, że mogą skuteczniej kontrolować przebieg rozmowy, stosując pauzy, łagodzące wypowiedzi i szczere pytania - po których naprawdę słuchają.

Kiedy po raz pierwszy zaczynamy pracować nad tempem i rytmem rozmowy telefonicznej, klienci często myślą, że mówią zbyt wolno. Obawiają się, że tracą czas - swój i rozmówcy.

W ich odczuciu brzmią śmiesznie i nieprofesjonalnie.

A tak nie jest.

W rzeczywistości, kiedy nagrywamy sesje szkoleniowe, niezależnie od tego, nad czym jeszcze pracujemy, handlowcy otrzymują lepsze informacje zwrotne od swoich kolegów z zespołu i od rozmówców, kiedy po prostu zwalniają tempo i kontrolują rozmowę.

Sprzedawcy otrzymują lepsze informacje zwrotne, gdy przestrzegają tej jednej ważnej zasady.
To podstawa, a działa.

Następnym razem, gdy będziesz prowadzić rozmowę sprzedażową, świadomie przećwicz spowolnienie wypowiedzi i robienie pauz przed udzieleniem odpowiedzi. Myślę, że będziesz mile zaskoczony swoimi wynikami.

Lynn Hidy jest założycielką, głównym trenerem i certyfikowanym szkoleniowcem w zakresie sprzedaży w firmieUpYourTeleSalesLLC w Paul Smiths, Nowy Jork. Pracuje z profesjonalistami sprzedaży wewnętrznej i ich menedżerami, pomagając wspaniałym zespołom stać się fantastycznymi. Jej odświeżające podejście do szkolenia w zakresie sprzedaży, które nie ma nic wspólnego z "off kilterem", sprawdziło się wśród klientów z branży zaawansowanych technologii, druku produkcyjnego i kierownictwa sprzedaży, którzy wykorzystują jej strategie, aby sprzedawać bardziej kreatywnie i skutecznie. Połącz się z Lynn na LinkedInhttp://www.linkedin.com/in/lynnhidyi zamów jej e-book "It's All About the Pauses", część jej serii UpYourTeleSales ™ Transformational Communication Series.

kontakt@wielodruki.pl