Nie należy lekceważyć siły uroku marki

Nie należy lekceważyć siły uroku marki

Marka nie jest prosta. Jest wielowymiarowa, to jedna rzecz dla jednej osoby i może być zupełnie inna dla drugiej. Niemniej jednak, siła uroku jest stałym czynnikiem w szkole komunikacji marki, a także sztuki lub perswazji. Nie oznacza to, że marka ma natychmiast większy urok, jeśli wykorzystuje George Clooney w reklamie, takich jak ostatnie reklamy Nespresso.

George robi "urok" niewiarygodnie dobrze, przecieka go w rzeczywistości, czyniąc go idealnym wyborem dla marki kawy - ale to sięga znacznie głębiej. Amerykańska poetka Maya Angelou podsumowała to, mówiąc: "Ludzie zapomną o tym, co pan powiedział, ludzie zapomną o tym, co pan zrobił, ale nigdy nie zapomną, co pan dla nich zrobił." Mówiąc słowami, komunikacja marki jest w równym stopniu produktem uczuć, które wspierają markę podmiotu. Udowodniono ponad wszelką wątpliwość, że marka sprzedaje się przed produktem, a osiągnięcie tego wyczynu wymaga wyrażenia wartości osadzonej w produkcie lub usłudze za pomocą osobowości, które z łatwością odwołują się do poczucia wyboru klienta.

Bycie uroczym jest osobistym atutem, który wspiera komunikację marki. Wiele firm odnoszących duże sukcesy rozumie miejsce marki w sukcesie biznesowym. Dlatego też preferują one urokliwych wnioskodawców i szlifują swoją strategię marketingową wykorzystując personel o chłonnej i magnetycznej charyzmie. Bez wątpienia pracownicy o nieodpartym uroku osiągają lepsze wyniki w zakresie komunikacji marki, marketingu produktu i zarządzania relacjami z interesariuszami w branży, w której działają. Trzeba zdefiniować, czym jest marka i jak wpływa ona na biznes. Od marki oczekuje się osiągnięcia czegoś wspólnego dla wszystkich ... w celu sprzedaży produktów lub usług.

Zdefiniować markę jako wszystko, co mówi wszystko o wartości (namacalnej i niematerialnej) firmy. Trudno jest zbudować coś na niczym. Tak więc, firmy budują swoje marki wokół tego, co oferują i komunikują je za pomocą atrakcyjnych postaci, ale przekonujących platform. Marka jest narzędziem percepcji i pomaga rozróżniać. Nic dziwnego, że wiele firm podpisuje się pod dużymi gwiazdami w celach promocyjnych. Ale poparcie celebrytów nie koniecznie jest tylko po to, aby dodać uroku, jego więcej o zdobywaniu zaufania, jeśli marka taka jak Adidas jest kojarzona z Davidem Beckhamem, to jesteśmy trochę przekonani, że buty piłkarskie, które nosi są wysokiej jakości, ponieważ David Beckhams własnej "Marki Beckham", jak wiadomo - jest już wysoko ceniona. To o wiele więcej niż tylko logo, kolory, paski i inne firmowe identyfikatory, ale także trwałe doświadczenie utrwalone w umysłach klientów, którzy korzystali z tej marki lub mieli z nią kontakt.

Jednym z bardzo ważnych czynników w komunikacji marki jest to, w jaki sposób firmy lub osoby prywatne wykorzystują to, co, gdzie, kto i jak. Budowanie marki to w takim samym stopniu odpowiedzialność firmy jak i jednostki. Indywidualny pracownik z elektrycznym uśmiechem może zbudować swoją markę (lub wzmocnić Twoją markę) tylko za pomocą uśmiechu, ten prosty element uroku jest na tyle przekonywujący, aby zachęcić klienta do zakupu od Ciebie. Jeśli jesteś klientem stojącym przed sklepem detalicznym i źle odbierasz "urok", to duży procent klientów wyjdzie ze sklepu z powodu złej obsługi lub żałosnego personelu sprzedaży. Ten rodzaj kontaktu pomiędzy klientem a firmą jest punktem kontaktowym, w którym frustracja klienta jest najbardziej widoczna. Każda sytuacja, w której klient wchodzi w kontakt z marką lub firmą, jest punktem kontaktowym dla klienta marki.

Kto zatem stoi na czele Twojego zespołu? Niezależnie od tego, kim jesteś - recepcjonistą, przedstawicielem handlowym, dyrektorem zarządzającym, celebrytą; bycie uroczym daje przewagę i pomaga znaleźć drogę do umysłów klientów.

kontakt@wielodruki.pl