Najbardziej i najmniej wartościowe oprogramowanie?

Najbardziej i najmniej wartościowe oprogramowanie?

Napisany przez Howie Fenton Starszy konsultant ds. technologii, NAPL Jak już wspomnieliśmy w poprzednim blogu, NAPL jest w trakcie analizowania naszych najnowszych badań na temat tego, które oprogramowanie workflow zostało uznane za "najbardziej warte" i "najmniej warte" inwestycji. Badania te, sponsorowane przez firmę Xerox, będą dostępne na targach Graph Expo jeszcze w tym roku. Chociaż nasze wyniki są wstępne, możemy zacząć identyfikować pewne ważne trendy. Na przykład, gdy uczestnicy zostali zapytani o to, w jakie oprogramowanie zainwestowali, pierwsza piątka odpowiedzi obejmowała: Web-to-Print, Print MIS, Prepress PDF workflow, oprogramowanie VDP oraz oprogramowanie marketingowe Cross Media. Na pytanie, które inwestycje uznano za "najmniej opłacalne", cztery najlepsze odpowiedzi to: Oprogramowanie marketingowe Cross Media, Web-to-Print, oprogramowanie E-publishing oraz oprogramowanie CRM. Jak być może zauważyłeś, Web-to-Print był zarówno jedną z pięciu najlepszych inwestycji, jak również uznany za jeden z najmniej opłacalnych inwestycji. Jeśli to nie było wystarczająco mylące, to jest jeszcze gorzej. Na pytanie, co zostało uznane za najbardziej opłacalną inwestycję, główną odpowiedzią było Web-to-Print. Jak to możliwe, że produkt software'owy może być przez jednych uważany za najbardziej opłacalną inwestycję, a przez innych za najmniej opłacalną? Odpowiedź brzmi: dla większości, którzy odnieśli sukces, jest on uważany za ogromny sukces, ale dla mniejszości, która poniosła porażkę, jest on często uważany za żałosną porażkę. Jest to zgodne z badaniami, które opublikowaliśmy pod koniec ubiegłego roku, zatytułowanymi "Web to Print: the Promise, the Potential, and the Reality", w których stwierdziliśmy bardzo zróżnicowane poziomy zadowolenia użytkowników. Po stronie pozytywów, ponad połowa ankietowanych stwierdziła, że Web-to-Print zwiększył sprzedaż, a dwie trzecie stwierdziło, że usprawnił ich procesy produkcyjne. Jednak po stronie minusów ponad 80% stwierdziło, że nie spełnił ich oczekiwań, ponieważ jest niewystarczający pod względem wykorzystania przez klientów i liczby funkcji, do których mają dostęp. Sukces z Web-to-Print Jeśli jesteś jedną z firm, które walczą o sukces, istnieją dwa dobre seminaria internetowe, które mogą pomóc pokazać, jak liderzy odnoszą sukces z rozwiązaniami Web-to-Print. Podczas listopadowego webinarium NewsTalk Live firmy NAPL dowiedzieliśmy się, jak potrzebne jest przywództwo kierownictwa w rozwiązywaniu problemów związanych z wdrażaniem, sprzedażą i stałym zaangażowaniem w ciągłe zachęcanie sprzedawców, pracowników obsługi klienta i klientów do korzystania z technologii. Drugie to webinarium In-plant Graphics Magazine "Get the maximum advantage from Web to Print", które mówiło o sukcesie, jaki można osiągnąć poprzez motywowanie do korzystania z produktów do projektowania opartych na szablonach. Jednym z najważniejszych wniosków płynących ze wszystkich badań dotyczących tych, którzy odnieśli sukces i tych, którzy ponieśli porażkę we wdrażaniu oprogramowania jest to, że nie działa ono dla wszystkich od razu po wyjęciu z pudełka. Wiodące firmy lepiej radzą sobie z identyfikacją problemów i ich rozwiązywaniem. Na przykład, liderzy lepiej identyfikują luki pomiędzy poziomami umiejętności pracowników w tych wymaganych do opanowania zadania i inwestują więcej w szkolenia lub zatrudnianie odpowiednich pracowników. Krótko mówiąc, to przywództwo i ciężka praca prowadzą do sukcesu. Pytanie brzmi: ile czasu zainwestowałeś w osiągnięcie sukcesu dzięki swojemu oprogramowaniu do zarządzania przepływem pracy? Jak bardzo udane lub opłacalne są Twoje inwestycje? Czego brakuje w Twoich działaniach wdrożeniowych i sprzedażowych, a co, jeśli zostanie dodane, pomoże Ci osiągnąć sukces z Twoimi produktami workflow? - - Howard Fenton jest konsultantem i doradcą biznesowym w NAPL. Howie doradza drukarniom komercyjnym i zakładom produkcyjnym w zakresie porównywania wydajności z liderami branży, zwiększania produktywności poprzez zarządzanie przepływem pracy, dodawania i integrowania nowych usług cyfrowych oraz zwiększania wartości poprzez badania klientów.

kontakt@wielodruki.pl