Ponad 20% rocznego wzrostu Irongate Digital pochodzi z mediów specjalistycznych

Ponad 20% rocznego wzrostu Irongate Digital pochodzi z mediów specjalistycznych

Napisany przez Susan Weiss Kierownik, Xerox Worldwide Customer Business Development Kiedy ludzie opisują urok papieru, często mówią o jego fakturze i zapachu, a także o zamiłowaniu do czytania gazety przy śniadaniu lub czytania dobrej książki. Podczas niedawnego webinarium Sean Todd, szef sprzedaży w firmie Irongate Digital z siedzibą w Derby w Wielkiej Brytanii, będącej partnerem Xerox Premier, miał bardziej prozaiczny opis. Media specjalistyczne zapewniły nowe zastosowania w druku, które odpowiadają za 20 do 30 procent wzrostu jego firmy w ciągu ostatnich kilku lat. Webinarium "Media Matters" było ostatnim z serii webinariów Xerox Business Development 2013, prowadzonych przez Barb Pellow, dyrektor grupy InfoTrends. Barb przygotowała scenę, opisując świat "e-wszystkiego", w którym papier może przebić się przez bałagan, aby dotrzeć do celów marketingowych. Z kolei dla dostawców usług poligraficznych, media specjalistyczne mogą otworzyć nowe rynki dzięki unikalnym rozwiązaniom w zakresie specjalistycznych produktów fotograficznych, opakowań i wymiarowych materiałów pocztowych oraz szeregu zastosowań dla trwałych materiałów syntetycznych. Irongate posłużył jej jako punkt dowodowy. Firma jest tak zafascynowana specjalistycznymi mediami, że aby być na bieżąco z najnowszymi osiągnięciami, raz na kwartał organizuje spotkania z dostawcami i burzę mózgów na temat możliwych zastosowań. Jedna z takich burz mózgów doprowadziła ich do koncepcji spersonalizowanej bombonierki jako prezentu o wartości dodanej. Pierwsza rozmowa telefoniczna z kwiaciarnią internetową Interflora przyniosła im pierwszy biznes, a jej sukces sprawił, że dwaj wiodący dostawcy czekolady w Wielkiej Brytanii, Thornton's i Cadbury, zwrócili się do Irongate z prośbą o podobne rozwiązania. W każdym z tych przypadków Irongate zarządza internetowym systemem zamówień od klientów, który inicjuje zautomatyzowany proces produkcyjny wymagający kontaktu z człowiekiem tylko wtedy, gdy zamówienie trafia do operatora prasy. Tak więc koszty produkcji są niskie, ale wartość dla klientów Irongate jest wysoka. W związku z tym marże zysku są bardzo dobre, sięgają wysokich dwucyfrowych wartości procentowych. "Nie można nie doceniać wpływu, jaki to może mieć na klientów" - mówi Todd. "Zamieniasz zwykłą kartkę papieru w spersonalizowane pudełko i angażujesz się w kontakt z klientami w naprawdę o wiele bardziej efektywny sposób. To, co robimy, jest integralną częścią ich produktu, więc można odnieść wrażenie, że jesteśmy częścią ich zespołu. I to otwiera rynek. Teraz ludzie zwracają się do nas po te rozwiązania". Irongate produkuje szereg innych zastosowań mediów specjalnych, w tym wiele z wykorzystaniem syntetyków, takich jak plastikowe wizytówki i etykiety oraz instrukcje obsługi sprzętu używanego na zewnątrz. Aby opracować aplikacje na nośniki specjalne, Todd powiedział: "Myśl jak zwykły konsument. Co chciałbym kupić, aby mieć dodatkową wartość? Następnie poszukaj sprzedawców, którzy mogliby być zainteresowani, i zwróć się do nich". Jak zauważył Pellow podsumowując sesję, "Twój wyróżnik może być tak prosty, jak kartka papieru." Aby wysłuchać powtórki z webinarium, kliknij tutaj. Aby zapisać się na ostatnie Webinaria dotyczące rozwoju biznesu w 2013 roku, "Zrównoważony rozwój: It's Good to Be Green", które odbędzie się 6 listopada, kliknij tutaj. Czy masz historię sukcesu, którą chciałbyś się podzielić z mediami? Jak duża część Twojego rocznego wzrostu została osiągnięta dzięki aplikacjom sterowanym przez media? - Susan Weiss, manager, Xerox Worldwide Customer Business Development, jest gospodarzem serii webinarów Business Development 2013 firmy Xerox.

kontakt@wielodruki.pl