Łatwo jest być ekologicznym: Trans-Promo

Łatwo jest być ekologicznym: Trans-Promo

Powszechnym mitem jest przekonanie, że bycie ekologicznym jest trudne i kosztowne, co nie może być dalsze od prawdy. Istnieje wiele możliwości zmniejszenia wpływu na środowisko naturalne przy jednoczesnym zwiększeniu wyników biznesowych i rozwoju. Mogę z łatwością opowiedzieć o zaletach druku cyfrowego związanych z ochroną środowiska, ale jaki jest jeden sposób na zarobienie pieniędzy i jednoczesne zapewnienie klientom ekologicznego rozwiązania? Pierwsza propozycja na liście: Dokumenty transakcyjno-promocyjne Co to jest Trans-Promo? Komunikacja transakcyjno-promocyjna - w skrócie Trans-Promo - stwarza znaczące możliwości na dużym, rozwijającym się rynku. Według Caslon, Inc (firma zajmująca się badaniem rynku) w Ameryce Północnej prognozuje się 154-procentowy roczny wzrost produkcji stron w pełnym kolorze w latach 2007-2015, kiedy to zostanie wyprodukowanych prawie 40 miliardów stron. Komunikaty trans-promo pełnią dwie funkcje. Podobnie jak dokumenty transakcyjne, przedstawiają dane z transakcji finansowych i innych w formie faktur, zestawień lub raportów. Jednak w odróżnieniu od tradycyjnych dokumentów transakcyjnych, zawierają one również komunikaty marketingowe, które są tak ukierunkowane, aby były istotne dla odbiorcy. Korzyści dla środowiska W tym właśnie tkwi ich kluczowy wkład w zrównoważony rozwój środowiska naturalnego oraz w poprawę wyników finansowych dostawców usług poligraficznych i ich klientów. Łącząc dwa dokumenty, które tradycyjnie były produkowane i wysyłane niezależnie od siebie, Trans-Promo zmniejsza nakłady druku i wysyłki, a tym samym obniża koszty produkcji i opłat pocztowych, zużycie papieru i emisję dwutlenku węgla związaną z dostawą. Kolejną wielką szansą, jaką odkryła firma InfoTrends, jest fakt, że dokumenty transakcyjne są otwierane i czytane co najmniej raz przez 95 procent odbiorców! Kilka dodatkowych sposobów czerpania korzyści dla środowiska z komunikacji Trans-Promo:

    Elektroniczne zamawianie i przesyłanie zadań; elektroniczny obieg dokumentów i miękka korekta - procesy te zmniejszają zużycie papieru i związane z tym koszty, jednocześnie zwiększając wydajność. Optymalizacja powierzchni strony - projekty, które maksymalnie wykorzystują dostępną powierzchnię, mogą zmniejszyć ilość papieru. Koszty można również obniżyć dzięki bardziej przejrzystym projektom, które zmniejszają liczbę telefonów do centrów obsługi telefonicznej od zdezorientowanych klientów. Wybór ekologicznego papieru - oferuj papier z recyklingu lub papier z certyfikatem Chain-of-Custody potwierdzającym, że został on wyprodukowany w łańcuchu dostaw, który promuje odpowiedzialne praktyki leśne od momentu zbiorów po pakowanie. Niektórzy klienci są skłonni zapłacić więcej za umieszczenie logo łańcucha dowodowego na swoich materiałach drukowanych. Drukowanie dwustronne - zmniejszenie zużycia papieru i związanych z tym kosztów nawet o połowę. Rozwiązanie, które zużywa mniej papieru - Wyobraź sobie jeden moduł oprogramowania, który może generować zarówno papierowe, jak i bezpapierowe dokumenty transakcyjne. Xerox FreeFlow VIPP Pro Publisher sprawia, że jest to możliwe, oszczędzając kroki i papier.

Dokumenty transakcyjno-promocyjne są jednym z wielu zastosowań, które mogą przynieść zyski i możliwości rozwoju dla dostawców usług poligraficznych, lepsze wyniki biznesowe dla ich klientów i tak - korzyści dla środowiska! Czy drukujesz dokumenty transakcyjno-promocyjne, aby wysyłać je klientom i/lub oferujesz je jako rozwiązanie dla swoich klientów? Czy korzystasz z zalet ekologicznych jako argumentu sprzedaży?

kontakt@wielodruki.pl