Jak mieć udany 2015 rok: Trzy praktyczne wskazówki

Jak mieć udany 2015 rok: Trzy praktyczne wskazówki

Nadszedł ten czas w roku, kiedy postanowienia noworoczne są wciąż na topie dla każdego.

Jednakże, ustalenie postanowienia i jego realizacja to dwie różne sprawy. Każdy wie, że duża część z tych postanowień zostanie po cichu zapomniana już po kilku pierwszych tygodniach stycznia. Jest ku temu prosty powód: Wiele osób stawia sobie nierealistyczne postanowienia. Planują wielkie, imponujące rezultaty bez żadnego planu, w jaki sposób zamierzają je osiągnąć. Albo ich plany wymagają ogromnych zmian w codziennym zachowaniu. Kluczem do udanych postanowień jest utrzymanie ich w prostocie i praktyczności. Oto trzy postanowienia, które firmy poligraficzne mogą rozważyć w związku z nadchodzącym Nowym Rokiem.

1. Poproś o referencje

Prośba o wprowadzenie od zadowolonych klientów to świetny sposób na przeprowadzenie wartościowych rozmów i spotkań sprzedażowych. Jest to jednak czynność, o której wykonaniu łatwo zapomnieć. Dlaczego nie wyznaczyć sobie celu, jakim jest zdobycie trzech poleconych tygodniowo? Dodaj to do swojej działalności lub celów sprzedaży, aby upewnić się, że wykonujesz to regularnie. Pozyskiwanie poleconych może być o wiele bardziej opłacalne niż niektóre inne tradycyjne działania sprzedażowe. Wiele osób poleconych będzie pochodziło z Twojej istniejącej bazy klientów. Oto inny sposób na znalezienie poleconych.

2. Znajdź społeczność networkingową

Jeśli chodzi o networking biznesowy, wiele osób myśli o organizacjach takich jak BNI. Grupa podobnie myślących ludzi biznesu spotyka się co tydzień lub co miesiąc, aby pomóc sobie nawzajem w zdobyciu większej liczby klientów. Idea polega na tym, że inni członkowie przedstawiają Cię swoim kontaktom, dzięki czemu masz większe szanse na zdobycie nowych firm. Społeczności takie jak te mogą być bardzo skuteczne dla mniejszych firm poligraficznych. Jednak często nie są one odpowiednie dla większych firm. Nie oznacza to jednak, że networking nie działa w przypadku większych firm. Oznacza to po prostu, że muszą one znaleźć odpowiednią sieć. Inne pomysły na społeczności networkingowe to kluby dyrektorów i organizacje handlowe, do których należą Twoi klienci. Kluczowym elementem jest to, że polecam społeczności sieciowe, które nie są związane z branżą poligraficzną. Skupiają się one na bazie Twoich klientów. Oto ostatnia praktyczna wskazówka na przyszły rok.

3. Trzymaj się twardo ceny

Wiele firm poligraficznych ulega pokusie obniżania cen jako sposobu na zdobycie pracy. Problem w tym, że gdy klienci widzą, że jesteś gotowy do obniżenia cen, postrzegają cię jako łatwy cel. Przychodzą po ciebie po więcej. Widzę wiele firm poligraficznych, które zgadzają się na prośby o obniżenie cen od kupujących, gdy tylko zostaną o to poproszone. Nie stawiają żadnego oporu. Zakładają, że muszą obniżyć cenę, aby zdobyć zlecenie. Ale to z pewnością nie zawsze jest prawdą. Następnym razem, gdy klient poprosi o obniżkę, warto zapytać go, dlaczego uważa, że powinieneś obniżyć swoje ceny. Warto stawiać opór. Często w końcu osiągniesz lepszy wynik.

Oto coś do zrobienia teraz, jeśli chcesz dotrzymać tych postanowień

Zapisz swoje postanowienia. Jeśli zobowiążesz się na piśmie, jest o wiele bardziej prawdopodobne, że pozostaniesz oddany i czujny. Jeżeli ty trzymasz się realistycznych uchwał jak te i piszesz one puszek ty mieć dużo lepszy szansa sukces. Ty jesteś daleko mniej prawdopodobny znajdować że twój postanowienia są wśród wiele które już zapominają po pierwszy few tygodniach Nowy rok.

kontakt@wielodruki.pl