Czy lepsze opcje wysyłki mogą zwiększyć Twój biznes?
Czy słyszałeś wiadomość, że Walmart będzie oferować bezpłatną wysyłkę? Niedawno ogłosili, że będą oferować bezpłatną dwudniową wysyłkę na 2 miliony przedmiotów dla zamówień, które są większe niż 35 dolarów. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ fakty są takie, że oferowanie lepszych opcji wysyłki zwiększa biznes, zwłaszcza w przypadku zamówień dokonywanych za pośrednictwem koszyka zakupów online, takiego jak portal web-to-print. W tym hiper konkurencyjnym świecie cen, to może wydawać się sprzeczne z intuicją. Ale istnieje wiele postów online i badań, które pokazują, że sama cena nie jest jedynym czynnikiem decydującym o tym, kto wygrywa pracę. Musisz wziąć pod uwagę wygodę zamawiania i opcje wysyłki. Artykuł na stronie Firepush mówi, że opcje wysyłki są nie tylko ważne, ale wręcz niezbędne. Twierdzą oni, że:
- 96% klientów stwierdziło, że dobre doświadczenie z dostawą wpłynęłoby na powtórną sprzedaż.
66% kupujących stwierdziło, że wybrałoby jednego sprzedawcę zamiast drugiego tylko ze względu na lepszą wysyłkę.
51% stwierdziło, że zrezygnowało z zamówienia internetowego przy kasie z powodu słabych lub zbyt małych opcji dostawy.
W badaniu wakacyjnym przeprowadzonym przez Pitney Bowes stwierdzono, że:
- 93% stwierdziło, że wysyłka była ważnym czynnikiem w ich doświadczeniach zakupowych online (wzrost o ogromne 24% od 2014 r.).
3 na 5 zgłosiło, że zwiększyło swoje całkowite wydatki, aby zakwalifikować się do bezpłatnej wysyłki.
Wreszcie,
UPSod lat mówi o znaczeniu konkretnych funkcji wysyłki dla klientów, takich jak:
- 75% osób twierdzi, że ważne jest, aby oferować informacje o śledzeniu przesyłki.
70% dodało więcej produktów do koszyka, aby zakwalifikować się do bezpłatnej wysyłki.
67% twierdzi, że wybiera najbardziej ekonomiczną opcję dostawy, ale nadal chce zobaczyć wszystkie możliwości.
54% twierdzi, że odchodzi, ponieważ szacowany termin dostawy jest zbyt długi (5 dni lub więcej).
41% stwierdziło, że otrzymanie produktu w oczekiwanym terminie spowodowało dobrą rekomendację.
24% stwierdziło, że porzuciło swój koszyk, ponieważ data dostawy nie została podana przy kasie.
Kiedy ostatni raz zastanawiałeś się nad ulepszeniem swoich opcji wysyłki? Jeśli Walmart dokonuje ponownej oceny i zmienia sposób wysyłki, dlaczego Ty tego nie robisz?