Czy lepsze opcje wysyłki mogą zwiększyć Twój biznes?

Czy lepsze opcje wysyłki mogą zwiększyć Twój biznes?

Czy słyszałeś wiadomość, że Walmart będzie oferować bezpłatną wysyłkę? Niedawno ogłosili, że będą oferować bezpłatną dwudniową wysyłkę na 2 miliony przedmiotów dla zamówień, które są większe niż 35 dolarów. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ fakty są takie, że oferowanie lepszych opcji wysyłki zwiększa biznes, zwłaszcza w przypadku zamówień dokonywanych za pośrednictwem koszyka zakupów online, takiego jak portal web-to-print. W tym hiper konkurencyjnym świecie cen, to może wydawać się sprzeczne z intuicją. Ale istnieje wiele postów online i badań, które pokazują, że sama cena nie jest jedynym czynnikiem decydującym o tym, kto wygrywa pracę. Musisz wziąć pod uwagę wygodę zamawiania i opcje wysyłki. Artykuł na stronie Firepush mówi, że opcje wysyłki są nie tylko ważne, ale wręcz niezbędne. Twierdzą oni, że:

    96% klientów stwierdziło, że dobre doświadczenie z dostawą wpłynęłoby na powtórną sprzedaż. 66% kupujących stwierdziło, że wybrałoby jednego sprzedawcę zamiast drugiego tylko ze względu na lepszą wysyłkę. 51% stwierdziło, że zrezygnowało z zamówienia internetowego przy kasie z powodu słabych lub zbyt małych opcji dostawy.

W badaniu wakacyjnym przeprowadzonym przez Pitney Bowes stwierdzono, że:

    93% stwierdziło, że wysyłka była ważnym czynnikiem w ich doświadczeniach zakupowych online (wzrost o ogromne 24% od 2014 r.). 3 na 5 zgłosiło, że zwiększyło swoje całkowite wydatki, aby zakwalifikować się do bezpłatnej wysyłki.

Wreszcie,

UPS

od lat mówi o znaczeniu konkretnych funkcji wysyłki dla klientów, takich jak:

    75% osób twierdzi, że ważne jest, aby oferować informacje o śledzeniu przesyłki. 70% dodało więcej produktów do koszyka, aby zakwalifikować się do bezpłatnej wysyłki. 67% twierdzi, że wybiera najbardziej ekonomiczną opcję dostawy, ale nadal chce zobaczyć wszystkie możliwości. 54% twierdzi, że odchodzi, ponieważ szacowany termin dostawy jest zbyt długi (5 dni lub więcej). 41% stwierdziło, że otrzymanie produktu w oczekiwanym terminie spowodowało dobrą rekomendację. 24% stwierdziło, że porzuciło swój koszyk, ponieważ data dostawy nie została podana przy kasie.

Kiedy ostatni raz zastanawiałeś się nad ulepszeniem swoich opcji wysyłki? Jeśli Walmart dokonuje ponownej oceny i zmienia sposób wysyłki, dlaczego Ty tego nie robisz?

kontakt@wielodruki.pl