Mam małą widownię w mediach społecznościowych: Jak mogę zwiększyć sprzedaż?

Mam małą widownię w mediach społecznościowych: Jak mogę zwiększyć sprzedaż?

Czy chcesz setki tysięcy zwolenników na mediach społecznościowych?

To jest to, co niektórzy z guru mediów społecznościowych twierdzą, że jest to konieczne. Osiągnęli swój "autorytet" poprzez wysoką liczbę osób, które podążają za nimi. To jak oni twierdzą, że osiągają swoje sprzedaże, jak również. Im więcej zwolenników mają, tym bardziej prawdopodobne jest, że będą one osiągnąć większą sprzedaż. To wszystko jest grą liczb.

Ale jak oni wchodzą w interakcję ze swoimi zwolennikami?

To wszystko jest bardzo dobrze nadawanie. Jednakże, jeśli naprawdę chcesz stworzyć relacje ze swoimi social media połączeń następnie trzeba angażować się z nimi. Oznacza to prowadzenie dwukierunkowego dialogu. Interakcja może być ciężką pracą. Mam znacznie mniejszą publiczność online niż guru mediów społecznościowych. Jednak czasami walczę, aby zaangażować się z każdym tak bardzo, jak powinienem. Pamiętaj również, że wielu z Twoich zwolenników może nie angażować się w interakcję z Tobą.

Ludzie mają ograniczony czas uwagi

Większość z nas śledzi wiele osób w mediach społecznościowych. Ale ile osób poświęcamy na angażowanie się? Jak dużo treści jesteśmy w stanie skonsumować? Przeciętna osoba konsumuje maksymalnie 16 newsletterów e-mailowych lub strumieni treści. Czy Twój strumień treści jest jednym z nich?

O wiele lepiej jest mieć mniejszą, bardziej zaangażowaną grupę odbiorców

Ma to trzy główne zalety: 1. Możesz tworzyć ukierunkowane informacje i treści Bardzo trudno jest być wszystkim dla wszystkich. Jeśli chcesz zaangażować swoich zwolenników, ważne jest, aby dostarczać informacje i zasoby, które są dla nich bezpośrednio istotne. Oznacza to unikanie generycznych treści drukowanych. Oznacza to dostarczanie treści specjalnie dla dobrze zdefiniowanej grupy docelowej. 2. Możesz wejść w interakcję w odpowiedni sposób Jeśli masz mniej zwolenników, możesz poświęcić więcej czasu na tych, których masz. Masz czas, aby dotrzeć do nich. Jesteś w stanie odpowiedzieć na wszystkie ich pytania. Zaczynasz tworzyć dwukierunkową konwersację. To prowadzi do trzeciej zalety mniejszej liczby odbiorców. 3. Tworzysz zagorzałych fanów Gdy masz już zwolenników mediów społecznościowych, którzy cenią sobie Twoje treści, docierają do Ciebie. Kiedy docierają do kogoś i stworzyć dwukierunkowy dialog, zaczynają widzieć prawdziwą wartość ciebie jako połączenia. Zaczynają Cię wspierać i udostępniać Twoje treści. Polecają Cię innym ludziom. Często stają się też Twoimi klientami.

Jak prowadzić sprzedaż w mediach społecznościowych... nawet z niewielką liczbą zwolenników

Jak więc zbudować taką grupę followersów w mediach społecznościowych?

Po pierwsze, zdecyduj dokładnie, z jakimi ludźmi chcesz się kontaktować w mediach społecznościowych. Pomyśl o idealnych klientach, których próbujesz przyciągnąć. Stwórz profil takiego klienta. Następnie stwórz lub znajdź treści, które naprawdę ich zainteresują. Możesz nie być do końca pewien, jakiego rodzaju treści chcą czytać. Porozmawiaj więc z klientami z Twojego profilu i potencjalnymi klientami. Zapytaj ich, jakiego rodzaju informacje chcieliby otrzymywać. Twitter, na przykład, oferuje teraz możliwość przeprowadzania ankiet - to świetny sposób na sprawdzenie opinii swoich odbiorców! Wreszcie, upewnij się, że Twoje treści trafiają do miejsc, w których znajdą Cię Twoi idealni znajomi z mediów społecznościowych i potencjalni klienci. Więcej o tym, jak to zrobić w moim następnym poście.

Zapomnij o budowaniu ogromnej publiczności w mediach społecznościowych

Pamiętaj, że chcesz, aby Twoja aktywność w mediach społecznościowych tworzyła Ci więcej klientów. Chcesz jakości, a nie ilości. Nie chcesz być tak zwanym guru mediów społecznościowych. Uwaga redaktora: Ten post jest częścią większej serii o tym, jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe:

    Mam małą publiczność w mediach społecznościowych: Jak mogę napędzać sprzedaż? Wskazówki dotyczące przyciągania czytelników na bloga 4 sposoby na przyciągnięcie większej liczby czytelników do Twojego newslettera Napędzanie sprzedaży za pomocą e-Newslettera

PS: Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o tym, jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do sprzedaży usług poligraficznych, pobierz mój darmowy przewodnik "Dziesięć zasad mediów społecznościowych dla sprzedawców usług poligraficznych". Otrzymasz również mój regularny biuletyn "Opinie nabywcy usług poligraficznych", pełen pomysłów na to, jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe i sprzedawać usługi poligraficzne.

kontakt@wielodruki.pl