Dzisiaj na forum PrintPlanet zraniono moje uczucia

Dzisiaj na forum PrintPlanet zraniono moje uczucia

Do moich obowiązków w firmie Xerox należy wyszukiwanie w Internecie rozmów klientów mających problemy ze sprzętem produkcyjnym. Następnie przekazuję te informacje do kolegów z działu serwisu, inżynierii i marketingu, aby pomóc każdemu klientowi w rozwiązaniu jego problemów. PrintPlanet to miejsce, gdzie wielu profesjonalistów z branży zadaje pytania, szuka porad i dzieli się opiniami na temat drukarek cyfrowych, przygotowania do druku i przepływu pracy, szerokiego formatu, offsetu, IT, zarządzania kolorem, wykańczania, podłoży... wielu różnych tematów. Zawsze uważałem, aby nigdy nie krytykować konkurencji, ponieważ nie po to jestem zaangażowany w działalność forum. Jestem tam po to, aby pomóc naszym klientom odnieść sukces w ich działalności i zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby się o nich zatroszczyć. Taki już jestem. Zwykle nie biorę udziału w rozmowie, jeśli ktoś odpowiada, ale gdy tylko pojawiają się nieprawdziwe informacje - upewniam się, że prawda jest znana. Dzisiaj zobaczyłem post użytkownika, który stwierdził: "Zamierzam kupić jedną z tych dwóch maszyn, ale szukam pomocy w podjęciu decyzji. Jest wiele wątków na ten temat, ale chciałbym usłyszeć odpowiedź od osób, które faktycznie posiadają/dzierżawią Xerox 700 lub KM 6501? (NIE PROSZĘ PRACOWNIKÓW/PRZEDSTAWICIELI ŻADNEJ Z FIRM)". Wiem, że nie mogę brać takich komentarzy do siebie, ale zraniło to moje uczucia. To fakt: wszyscy bardziej ufamy słowom naszych rówieśników niż samym firmom. Zawsze dbałem o to, aby pomagać klientom i być całkowicie szczerym, gdy uważam, że cyfrowa maszyna drukująca Xerox nie odpowiada ich potrzebom. Nigdy nie chcę, aby kupowali coś, co nie jest właściwe - ponieważ na końcu będą pamiętać, że sprzedaliśmy im coś, czego nie potrzebowali. To niszczy relacje i przywiązanie do marki. Wiem, że na tym forum mogą być osoby, które oczerniają innych sprzedawców, aby sprzedać swój produkt każdemu pod słońcem, bez względu na jego potrzeby. Pracownicy dostawców mogą wdawać się w kłótnie między sobą, broniąc swojego produktu. To wszystko jest bardzo dziecinne i rozczarowujące, a także mija się z celem tego forum - klienci i osoby rozważające zakup sprzętu mogą wymieniać się doświadczeniami i pomagać sobie nawzajem w podejmowaniu decyzji. Ostatecznie chcę powiedzieć tym, którzy są aktywni na forum i zamieszczają komentarze lub tylko czytają - proszę, wiedzcie, że wielu z nas, pracowników, ma dobre intencje. Naprawdę staramy się pomóc i nie stosujemy żadnych sztuczek. Oczywiście są też tacy, którzy nie mają dobrych intencji, więc zawsze trzeba uważać na to, co się czyta. Ale moja nazwa użytkownika to lkl7255 i jestem jednym z tych dobrych ludzi. Chciałbym usłyszeć Twoje przemyślenia: Czy uważasz, że ludzie, którzy pracują dla dostawcy, powinni brać udział w rozmowach?

kontakt@wielodruki.pl