Publikacje cyfrowe - nowe możliwości zarobkowe

Publikacje cyfrowe - nowe możliwości zarobkowe

(Od redaktora: Ten artykuł został pierwotnie opublikowany na PODi.) Większość wydawców obserwuje stały spadek wolumenu druku swoich publikacji ze względu na przesunięcie w kierunku dostaw za pośrednictwem różnych kanałów cyfrowych i internetowych. To z kolei doprowadziło do spadku przychodów dla drukarni. Stare powiedzenie "Jeśli nie możesz ich pokonać, dołącz do nich" ma obecnie zastosowanie do drukarni, które wzbogacają swoją ofertę o cyfrowe rozwiązania wydawnicze. Nowe rozwiązania w zakresie publikacji cyfrowych umożliwiają drukarniom i dostawcom usług marketingowych oferowanie kompletnych rozwiązań w zakresie publikacji, zwiększanie przychodów, różnicowanie się i "przyklejanie" do klientów. Pierwszym cyfrowym rozwiązaniem wydawniczym był PDF. Wciąż dość popularny ze względu na prostotę i niskie koszty, PDF jest używany przez firmy do dostarczania elektronicznych wersji magazynów, biuletynów, materiałów sprzedażowych, kart specyfikacji itp. Podczas gdy czytanie PDF na komputerze PC jest wykonalne, czytanie PDF na tabletach i smartfonach często jest uciążliwe, ponieważ treść nie jest sformatowana dla danego urządzenia. Nie jest też łatwo wzbogacić PDF o wideo. Nowe rozwiązania na rynku, takie jak Xerox FreeFlow Digital Publisher, zapewniają dostawcom usług poligraficznych bardzo łatwy sposób na jednoczesne formatowanie treści do druku, na komputerach PC, tabletach i smartfonach. Użytkownicy mogą przeglądać treści za pomocą przeglądarki lub niestandardowej aplikacji. Treści online mogą być wzbogacone o dodatkowe treści.

Nowe rozwiązania w zakresie publikacji cyfrowych umożliwiają drukarniom oferowanie kompletnych rozwiązań wydawniczych.

Ostatnio miałem okazję porozmawiać z kilkoma dostawcami usług, The QMC Group i Millenium Marketing Solutions, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak wykorzystują publikowanie cyfrowe w swojej działalności.

Grupa QMC

to średniej wielkości drukarnia komercyjna zatrudniająca 55 pracowników w środkowym Nowym Jorku. Ich historia nie jest typowa dla odnoszących sukcesy dostawców usług poligraficznych. Podstawą ich działalności jest druk offsetowy i są certyfikowaną drukarnią wzorcową G7. Aby rozwijać swoją działalność, musieli znaleźć sposób na zwiększenie przychodów z druku offsetowego. Dodali usługi realizacji zamówień, niestandardowe witryny sklepowe, marketing wielokanałowy, a teraz także publikację cyfrową.

Travis Thayer jest guru w dziedzinie publikacji cyfrowych w QMC. Travis powiedział mi, że mają dużą liczbę klientów, dla których drukują magazyny i inne publikacje. Dodanie cyfrowej publikacji zapewnia QMC nowy strumień przychodów i kompletne rozwiązanie dla klientów, pomaga im odróżnić się od innych drukarni, a także pomaga im sprzedawać więcej druku.

Głównym rynkiem docelowym QMC jest sektor szkolnictwa wyższego, ponieważ w stanie Nowy Jork znajduje się wiele szkół wyższych i uniwersytetów, a QMC drukuje dla wielu z nich. Robiąc małe rozeznanie Travis był w stanie szybko zidentyfikować, którzy z ich obecnych klientów byliby dobrymi kandydatami do skorzystania z ich oferty. Miłym przykładem sukcesu jest Cornell School of Engineering, która wykorzystuje rozwiązanie do publikacji dla swoich absolwentów. Teraz absolwenci mogą łatwo uzyskać dostęp do publikacji za pomocą tabletów i smartfonów.

Nowe rozwiązania pomagają drukarniom przestawić się na dostarczanie materiałów za pośrednictwem kanałów cyfrowych i internetowych.

W Maryland Janice Tipplett, właścicielka Millennium Marketing, oferuje również usługi w zakresie publikacji cyfrowych. Jako dostawca usług marketingowych, Janice dostrzega rosnące zainteresowanie klientów kanałami online, społecznościowymi i mobilnymi, a publikowanie cyfrowe daje jej możliwość wyróżnienia się na tym polu.

Millennium Marketing Solutions

działa głównie w świecie B2B. Ich pierwszym sukcesem w zakresie publikacji cyfrowych jest magazyn pt.

The Business Monthly

. Jest to miesięcznik/newspaper obejmujący swoim zasięgiem Howard County, BWI Business District i Northern Anne Arundel County.

Oprócz możliwości przeglądania publikacji w odpowiednim formacie za pomocą przeglądarki, Millennium wykorzystuje Xerox FreeFlow Digital Publisher do stworzenia aplikacji, którą użytkownicy mogą pobrać. Aplikacja zapewnia dodatkowe możliwości uzyskiwania przychodów z reklam, jak również większą wygodę dla użytkownika.

Zarówno Travis jak i Janice wskazali, że klienci uwielbiają funkcje analityczne produktu, które dostarczają szczegółowych statystyk użytkowania, co nie jest dostępne w druku.

PODi jest podekscytowana faktem, że zarówno Travis jak i Janice podzielą się swoimi doświadczeniami i radami podczas nadchodzącego webinarium, aby pomóc członkom w poznaniu możliwości publikacji cyfrowych. Dowiesz się, dlaczego dodanie publikacji cyfrowej ma dla nich sens, jak postrzegają swoje rynki docelowe, najlepsze zastosowania, czego się nauczyli o tym, co jest potrzebne, aby osiągnąć sprzedaż i wskazówki dla nowicjuszy. Będziesz miał również okazję uzyskać odpowiedzi na swoje szczegółowe pytania.

Dołącz do nas 19 lipca

19 lipca o godzinie 14:00 ET na webinarium PODi, a ponieważ webinarium jest sponsorowane przez Xerox, uczestnictwo nie wiąże się z żadnymi kosztami. Możesz zarejestrować się na webinarium na stronie

stronie internetowej PODi

kontakt@wielodruki.pl