Ostateczny przewodnik po terminologii marketingu przychodzącego
Co to jest KPI na ROI dla PPC i określenie LTV?
W dzisiejszym świecie żyjemy dla akronimów i sposobów na skrócenie wypowiedzi. Często myślimy o 140 znakach lub mniej - dzięki Twitter! Ale skoro każdy używa słów w inny sposób i zamiennie, skąd masz pewność, że stosujesz właściwy kontekst do używanych terminów?
Oto test: co wspólnego mają ze sobą SEO, CTA i PPC? Jeśli chwilę zajęło Ci zrozumienie, jak te terminy działają razem, nie martw się, jesteś w bezpiecznej przestrzeni. Te pojęcia są ważne dla śledzenia widoczności i rozwoju Twojej marki w świecie cyfrowym. A co z BOFU i MOFU? W jaki sposób Twoje działania SEO i PPC pomagają określić miejsce konsumenta w lejku sprzedażowym? Wszystkie te terminy są ostatnio często używane; jeśli nie jesteś na bieżąco lub nie wiesz, co to wszystko oznacza, możesz łatwo się pogubić.
Tutaj, w Ironmark, lubimy przygotowywać naszych kolegów marketerów do osiągnięcia sukcesu, więc stworzyliśmy Ultimate Inbound Terminology Guide. W tym przewodniku znajdziesz język potrzebny do tego, aby nie tylko wyglądać jak ekspert, ale również brzmieć jak ekspert!
Przewodnik ten zawiera popularne terminy, takie jak
- Dowód społeczny
- Optymalizacja na stronie
- KPI
- CTR
- CAN-SPAM i wiele innych.
Pobierz Ultimate Inbound Marketing Terminology Guide już dziś i zacznij wygrywać!
Potrzebujesz głębszego wglądu lub pomocy w opowiedzeniu historii sukcesu Twojego działu marketingu? Jesteśmy tu, aby Ci pomóc! Skontaktuj się z nami, aby umówić się na bezpłatną 30-minutową ocenę marketingową.