Ostateczny przewodnik po terminologii marketingu przychodzącego

Ostateczny przewodnik po terminologii marketingu przychodzącego

Co to jest KPI na ROI dla PPC i określenie LTV?

W dzisiejszym świecie żyjemy dla akronimów i sposobów na skrócenie wypowiedzi. Często myślimy o 140 znakach lub mniej - dzięki Twitter! Ale skoro każdy używa słów w inny sposób i zamiennie, skąd masz pewność, że stosujesz właściwy kontekst do używanych terminów?

Oto test: co wspólnego mają ze sobą SEO, CTA i PPC? Jeśli chwilę zajęło Ci zrozumienie, jak te terminy działają razem, nie martw się, jesteś w bezpiecznej przestrzeni. Te pojęcia są ważne dla śledzenia widoczności i rozwoju Twojej marki w świecie cyfrowym. A co z BOFU i MOFU? W jaki sposób Twoje działania SEO i PPC pomagają określić miejsce konsumenta w lejku sprzedażowym? Wszystkie te terminy są ostatnio często używane; jeśli nie jesteś na bieżąco lub nie wiesz, co to wszystko oznacza, możesz łatwo się pogubić.

Tutaj, w Ironmark, lubimy przygotowywać naszych kolegów marketerów do osiągnięcia sukcesu, więc stworzyliśmy Ultimate Inbound Terminology Guide. W tym przewodniku znajdziesz język potrzebny do tego, aby nie tylko wyglądać jak ekspert, ale również brzmieć jak ekspert!

Przewodnik ten zawiera popularne terminy, takie jak

  1. Dowód społeczny
  2. Optymalizacja na stronie
  3. KPI
  4. CTR
  5. CAN-SPAM i wiele innych.

Pobierz Ultimate Inbound Marketing Terminology Guide już dziś i zacznij wygrywać!

Potrzebujesz głębszego wglądu lub pomocy w opowiedzeniu historii sukcesu Twojego działu marketingu? Jesteśmy tu, aby Ci pomóc! Skontaktuj się z nami, aby umówić się na bezpłatną 30-minutową ocenę marketingową.

kontakt@wielodruki.pl