7 materiałów, dzięki którym opakowania cyfrowe staną się częścią Twojej działalności poligraficznej

7 materiałów, dzięki którym opakowania cyfrowe staną się częścią Twojej działalności poligraficznej

Zestawienie zasobów dotyczących opakowań cyfrowych

Czy dodali już Państwo opakowania cyfrowe do swojej oferty usług poligraficznych? Niezależnie od tego, czy już podążacie tą ścieżką, czy wciąż jesteście na etapie badań, podjęcie pierwszych kroków nigdy nie było łatwiejsze. Poniżej zebraliśmy 7 zasobów, które pomogą Państwu przejść przez każdy etap podróży.

Infografika opakowań cyfrowych i startery konwersacyjne

Na tej stronie z infografiką znajdziesz przydatne dane na temat rynku opakowań cyfrowych oraz startery konwersacyjne, które pomogą Ci zaangażować klientów. Jeśli marki nie są świadome korzyści płynących z opakowań drukowanych cyfrowo, możesz skorzystać z poniższych sugestii, aby rozpocząć rozmowę:

    "Możemy zapewnić Ci elastyczność bez drogich kosztów konfiguracji lub długiego czasu realizacji". "Możemy zmaksymalizować wydajność Twojego łańcucha dostaw". "Nowe SKU? Nie ma problemu." "Oferujemy dostosowanie, wersjonowanie i dodatkowe zabezpieczenia".

Studia przypadków opakowań cyfrowych

Mid-York Press znajduje nowy biznes - "Dzięki Xerox nadążamy za zmieniającym się przemysłem opakowań, jednocześnie zdobywając nowe, lukratywne rynki" - powiedział Bob Tenney, prezes i dyrektor generalny Mid-York Press, Inc. Firma zwiększyła wolumen opakowań cyfrowych do 10% swojego całkowitego wolumenu. Wykorzystała dane zmienne do produkcji spersonalizowanych opakowań wraz z identyfikowalnymi jednostkami magazynowymi. Okazało się to udanym wejściem w stosunkowo nowy segment opakowań cyfrowych. "Opracowujemy unikalne rozwiązania opakowaniowe, a nie tylko produkujemy wyroby. I pozyskujemy klientów, do których nigdy wcześniej nie bylibyśmy w stanie dotrzeć."

OTC Group przejmuje kontrolę nad procesem - OTC Group jest pierwszą firmą w Ameryce Północnej, która połączyła najbardziej zaawansowaną technologię druku cyfrowego i pakowania z równie zaawansowaną analityką segmentacji baz danych i rozwojem za pomocą zintegrowanych aplikacji internetowych. "Ukończyliśmy wiele różnych aplikacji i dopracowaliśmy nasze standardowe procedury operacyjne do tego stopnia, że wiemy, iż nasze procesy są bardzo ścisłe i kontrolowane" - powiedział Tim Graham, Prezes i Dyrektor Operacyjny. "Jesteśmy pewni, że wprowadzamy na rynek doskonały produkt".

Przewodnik po segmentach rynku do pobrania: "Digital Packaging: An Opportunity for Growth"

Model cyfrowy stanowi fundamentalną zmianę sposobu wydajnej i efektywnej produkcji opakowań. Niniejszy przewodnik "Opakowania cyfrowe szansą na rozwój" pokazuje, jak rozwinąć korzyści płynące z opakowań cyfrowych dla Państwa i Państwa klientów. Od krótszych serii po większą różnorodność - opakowania cyfrowe otwierają drzwi.

Podczas gdy przyszłość wielu segmentów druku cyfrowego rysuje się w jasnych barwach, obszar opakowań jest szczególnie interesujący. Dane przedstawione w niniejszym opracowaniu napawają optymizmem. Opakowania stanowią jedną z największych i najbardziej stabilnych możliwości dla dostawców usług druku. 53% przetwórców twierdzi, że możliwość wykonywania krótkich serii jest kluczowym powodem, dla którego ich klienci kupują druk cyfrowy.

Opakowania cyfrowe przyciągają marketerów, ponieważ ograniczają przestarzałość opakowań i etykiet, a także umożliwiają tworzenie bardziej zindywidualizowanych opakowań. Przetwórcy i marki zwracają coraz większą uwagę na opakowania produkowane cyfrowo. Upewnij się, że Ty również zwracasz na to uwagę, zaczynając od tego przewodnika.

Wpisy na blogu o opakowaniach drukowanych cyfrowo

Blog 1: Dlaczego opakowania krótkoseryjne są ogromną szansą dla drukarni komercyjnych

Matthew Parker wnosi swoje doświadczenie w budowaniu biznesu do branży opakowań krótkoseryjnych. Tradycyjnie, druk opakowań był postrzegany jako proces długodystansowy, najlepiej nadający się dla wyspecjalizowanych producentów. I chociaż nadal jest miejsce dla tego podejścia, świat opakowań szybko się zmienia. Jak więc w pełni wykorzystać tę szansę? Matthew dzieli się trzema punktami działania, od których należy zacząć swoją podróż w dziedzinie opakowań. Po pierwsze: upewnij się, że wiesz, co możesz produkować. Twoja drukarnia może być bardziej gotowa do produkcji opakowań, niż Ci się wydaje.

Blog 2: Jak druk cyfrowy na foliach plastikowych może zmienić rynek opakowań giętkich

Druk cyfrowy wnosi prawdziwy przełom na rynek opakowań elastycznych w taki sam sposób, w jaki przekształcił druk komercyjny w ciągu ostatnich ponad dwóch dekad. Obejściem było drukowanie na innym podłożu i przyklejanie go do celu. Jest jednak pewien minus. Większe koszty i dodatkowe etapy procesu spowalniają ten proces. Nowe możliwości drukowania bezpośrednio na cienkich foliach z tworzyw sztucznych za pomocą cyfrowego atramentu pozwalają zwiększyć wydajność elastycznych firm pakujących i obniżyć koszty. Krótkie serie i personalizacja również oferują lepsze rozwiązania dla zmieniających się potrzeb rynku. Wykorzystanie technologii cyfrowego druku atramentowego do drukowania bezpośrednio na cienkich foliach z tworzyw sztucznych przynosi korzyści zarówno elastycznym firmom pakującym, jak i właścicielom marek. W przypadku marek, opakowania produktów mogą uzyskać czysty wygląd i profesjonalne wrażenie, co wcześniej było trudne lub kosztowne.

Blog 3: Dodaj wreszcie przystępną cenowo inteligencję do opakowania

Wyobraź sobie opakowanie, które zawiera wbudowane informacje, takie jak region, sklep i kody dystrybutorów, pozwalające sprawdzić, czy Twój kanał dystrybucji jest sprawny. Użytkownicy końcowi chcą autentycznych, bezpiecznych i inteligentnych produktów. Tymczasem firmy odczuwają skutki podrabiania towarów na kwotę miliardów dolarów.

A może by tak zeskanować produkt kosmetyczny o wysokiej wartości, aby sprawdzić, czy jego zawartość jest autentyczna? To tylko kilka z możliwości inteligentnych opakowań uwolnionych przez Xerox® Printed Memory. Pamięć drukowana sprawia, że dodawanie inteligencji do opakowań staje się wreszcie dostępne dla przetwórców i właścicieli marek. Drukowana elektronika o bardziej zaawansowanych możliwościach umożliwi w przyszłości przechowywanie, wykrywanie, obliczanie i przekazywanie informacji przez opakowania. Przeczytaj ten blog, aby dowiedzieć się więcej o uczynieniu opakowania bardziej inteligentnym: Badanie taniego sposobu na dodanie inteligencji i bezpieczeństwa do opakowania. W jednym z przykładów, pamięć nieulotna przechowuje do 36 bitów, co przekłada się na 68 miliardów różnych kombinacji danych. Można w niej przechowywać wszystko, od kodów partii i numerów seryjnych po daty ważności i kody geograficzne. Dane są zachowywane do momentu nadpisania w ciągu 10 lat.

Nie ma lepszego momentu niż teraz, aby dowiedzieć się, w jaki sposób druk cyfrowy może zmienić wydajność Państwa opakowań. Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz rozmowę, czy jesteś gotowy na zmianę, Xerox jest gotowy do pomocy.

kontakt@wielodruki.pl