Opowieści o sukcesie urządzeń atramentowych z konferencji Inkjet Summit
Wpis gościnny Shelley Sweeney, wiceprezes/dyrektor generalny Service Bureau/Direct Marketing @shelleysweeney
Coraz więcej osób przyłącza się do rosnącego ruchu urządzeń atramentowych i inwestuje w nie, ale jest to poważna decyzja, której większość drukarzy nie może podejmować lekkomyślnie. Inwestycja w urządzenia atramentowe jest podobna do zakupu domu. Nic dziwnego, że drukarze poszukują informacji od zaufanych kolegów i uczestniczą w wydarzeniach takich jak Inkjet Summit, aby szczegółowo poznać sukcesy urządzeń atramentowych. Dowiadują się, że wszystkie systemy atramentowe nie są sobie równe, dlatego kupujący chcą mieć pewność, że otrzymują to, co pasuje do ich strategii biznesowej.
Kierownicy firm wyjechali ze szczytu Inkjet Summit przekonani o konieczności kontynuowania działań, a także z zachętą, że podróż będzie satysfakcjonująca. Dzięki przykładom i doświadczeniom swoich kolegów z branży uzyskali potwierdzenie, że są na właściwej drodze. Historie opowiedziane podczas imprezy otworzyły oczy i wyobraźnię na to, co oznacza atrament, a nie tylko świetny sprzęt. Pokazują one drogę innym, którzy uważnie śledzą swoje własne podróże związane z drukarkami atramentowymi. W dzisiejszym wpisie dowiesz się, w jaki sposób atrament wzbogacił kartki pocztowe o wartość dodaną dzięki personalizacji dla firmy zajmującej się wysyłką bezpośrednią. Następnie zapisz się do tego biuletynu, aby mieć pewność, że dowiesz się o kolejnej podróży z wykorzystaniem technologii atramentowej w nadchodzącym blogu, w którym dowiesz się, w jaki sposób firma Office Depot dodała do swojej oferty produkcyjny druk atramentowy, przeszła na druk atramentowy przy nakładzie 100 mln egzemplarzy i uzyskała ogromne oszczędności w zakresie operacji i pracy. A teraz przejdźmy do dzisiejszej podróży z atramentem.
Inkjet Journey #1: Sukces z personalizacją i pocztówkami
Oto historia firmy DOCAPOST i jej zaangażowania w najnowocześniejszą technologię. Ten dostawca usług omni-channel (roczny przychód 15 mln euro, 160 pracowników) pomaga klientom z branży marketingowej w zarządzaniu transformacją cyfrową poprzez dostosowane do ich potrzeb usługi, które przynoszą znaczące wyniki biznesowe. Firma jest ekspertem w zarządzaniu dokumentami i posiada zdolność cyfrową do zarządzania milionami unikalnych wiadomości dla swoich klientów. Silne siły produkcyjne wspierają kreatywność w zakresie dokumentów, aby sprostać wielu potrzebom:
- Konkurencyjność mediów - powlekane materiały offsetowe do 9 punktów (250 g/m²)
Hiperpersonalizacja - druk zmiennych danych
Multi-media - formaty cyfrowe i papierowe, specjalności
Dodatkowe uszlachetnianie pocztówek - laminowanie, foliowanie, etykietowanie
Kampanie "just-in-time" i "on-demand
Dobre powody, aby przejść na druk atramentowy
DOCAPOST był już konkurencyjny w dziedzinie "hiperpersonalizowanych" przesyłek pocztowych, a w 2011 roku zdecydował się na druk atramentowy, produkując kampanie dla klientów na materiałach niepowlekanych i powlekanych atramentem wysokiej jakości. Zarządzanie kolorem jest niezwykle ważne, a firma wnosi doświadczenie, które okazało się kluczowe dla jej sukcesu i wiodącej pozycji na rynku. Życzenia klientów dotyczące hiperzmiennej zawartości na standardowych powlekanych materiałach offsetowych doprowadziły do kolejnego etapu ich podróży w zakresie druku atramentowego. Pod koniec 2017 roku, dodali oni maszynę Xerox® Trivor® 2400 High Fusion Inkjet Press. Dostawca omni-channel stwierdził, że łatwo jest przenieść pracę z ich istniejącej prasy atramentowej, a po czterech miesiącach wypełniają prasę wysokimi wolumenami produkcyjnymi. Inne rezultaty obejmują:
- Lepsza jakość i gamut zbliżony do offsetu
Niższe koszty produkcji
Mniej opóźnień w produkcji
Mniejsze zużycie atramentu
Lepsza obsługa klienta
Sukces druku atramentowego z wykorzystaniem materiałów powlekanych
Rozwój technologii atramentowej sprawił, że firma zaczęła realizować zadania o wyższej wartości i nowe nakłady. Zaspokoiło to rosnące zapotrzebowanie klientów na lepszą jakość, większą liczbę zleceń i obniżyło koszty produkcji dzięki wykorzystaniu standardowego papieru powlekanego do druku offsetowego bez jego obróbki. Migracja do materiałów powlekanych na potrzeby hiperpersonalizacji w rzeczywistości wyprzedza oczekiwania z wielu powodów.
DOCAPOST odkrył, że produkcja atramentowa zapewnia wyższą jakość przy użyciu standardowych offsetowych papierów powlekanych i niepowlekanych o grubości do 9 punktów (250 g/m²). Obniża to koszty produkcji, pomagając DOCAPOST być bardziej konkurencyjnym. Możliwość ta upraszcza również decyzje dotyczące papieru. W przypadku drukowania na powlekanych materiałach, jest to prosty proces nakładania farby bezpośrednio na papier. Inne technologie drukowania mogą wymagać dodawania obróbki do papieru w linii produkcyjnej, aby drukować na tych materiałach.
Zaintrygowany drukiem atramentowym? Dostępnych jest wiele dobrych historii i użytecznych informacji, które mogą pomóc w budowaniu strategii atramentowej. Na przykład, aby dokładnie zrozumieć całkowity koszt posiadania urządzeń atramentowych, należy pobrać i przeczytać ten przewodnik. Upewnij się też, że subskrybujesz ten blog i wkrótce poznasz drugi artykuł z serii Inkjet Journey.