Odświeżeni przez wartość druku
Przez Andrew Copley'a Prezes, Globalne Operacje Komunikacji Graficznej, Xerox Corporation Każdego roku branża poligraficzna zbiera się w Chicago, aby uczcić kolejne targi Graph Expo, poświęcając czas na świętowanie tego, co nowe i dostrzeganie tego, co się zmieniło. Prawdą jest, że możemy spędzić mnóstwo czasu na rozmowach o najnowszych osiągnięciach technologicznych w zakresie druku cyfrowego, przełomowych możliwościach zastosowań lub rozwiązaniach w zakresie organizacji pracy, które drastycznie zwiększają wydajność... równie ważne jest omówienie rzeczy, które się nie zmieniły. Każdej osobie, która postawi stopę w centrum konferencyjnym Graph Expo, szybko przypomina się i dodaje energii wartość druku. Czuje się szum, podekscytowanie, pasję. Wszyscy jesteśmy tu dla wspólnej sprawy: aby reprezentować branżę, którą kochamy, w ramach celebracji druku. Jest to ekscytujący czas, ponieważ obserwujemy, jak druk przechodzi niesamowitą ewolucję. W miarę jak marki szukają nowych sposobów na nawiązanie kontaktu z konsumentami, druk nieustannie odpowiada na ich wezwanie, oferując innowacyjne sposoby na dodanie personalizacji i adekwatności. I nie przewiduję, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Na przykład, dzięki drukowi zmiennych danych, dostawcy usług poligraficznych mogą pomóc klientom w wykorzystaniu ogromnej ilości dostępnych danych do stworzenia prawdziwie spersonalizowanego przekazu, dostarczonego bezpośrednio do drzwi danej osoby. W połączeniu z wezwaniem do działania lub zaproszeniem do nawiązania kontaktu za pośrednictwem sieci społecznościowych, mikrostrony lub kodów QR, można zauważyć, że druk współistnieje z technologią cyfrową w sposób interaktywny i angażujący. Wielu dostawców usług poligraficznych wykorzystuje nowe sposoby kształtowania swojej działalności, aby dostosować ją do rynku zintegrowanej komunikacji. Druk cyfrowy otworzył nowe drzwi dzięki możliwościom druku na żądanie, personalizacji i zautomatyzowanej produkcji. Dzięki temu takie zastosowania jak książki w twardej oprawie, poczta bezpośrednia i albumy fotograficzne zostały ożywione dzięki niszowym możliwościom i ponownie odnotowują wzrost. W rzeczywistości, w ostatnim badaniu Xerox, większość naszych Premier Partnerów stwierdziła, że doświadczyła zwiększonego popytu w obszarach druku zmiennych danych i Web-to-print. Co więcej, jedna trzecia z nich spodziewa się znacznego wzrostu przychodów z korespondencji bezpośredniej (sprawdź jutro, podzielimy się kluczowymi spostrzeżeniami z pełnego badania). Nie mam wątpliwości, że druk będzie nadal ewoluował, odgrywając znaczącą rolę na ciągle zmieniającym się rynku cyfrowym. Jakie są Twoje przemyślenia? Podzielmy się naszymi sukcesami w branży poligraficznej i podtrzymajmy jej dynamikę po zakończeniu targów Graph Expo. Zostaw komentarz poniżej i pamiętaj, aby połączyć się z nami na Twitterze (@XeroxProduction) i Facebooku (Xerox Digital Print). Mam nadzieję, że zobaczymy się w Chicago!