Live Blog: Don't be for Your Eyes Only: Rośliny uprawne i ich potrzeby w zakresie planu marketingowego

Live Blog: Don't be for Your Eyes Only: Rośliny uprawne i ich potrzeby w zakresie planu marketingowego

Napisany przez: Joel Basa Kierownik ds. eMarketingu Xerox Corporation To jest tydzień In-Plant na naszych kanałach społecznościowych w Xerox. Dzisiaj organizujemy zainspirowane Jamesem Bondem warsztaty dla In-Plants, "In-Plants are Forever". Nasi agenci (uczestnicy) pochodzą z całego kraju i przebyli drogę do Gil Hatch Center autobusem Aston Martin Shuttle Bus. Ich misja: przekształcić swój zakład z postrzeganego jako "koszt" dla organizacji w wartościowego partnera, który oszczędza pieniądze Twojej organizacji.

Wczoraj wieczorem nasi agenci uczestniczyli w keynote Petera Muira. Peter podzielił się kilkoma swoimi przemyśleniami na temat tego, jak być jak Bond....James Bond. Oto kilka slajdów z jego wystąpienia. O 13:00 Et, Peter będzie mówił o In-Plants i ich potrzebie opracowania planu marketingowego. Będziemy pokrywać to z Live Blog. Dostrój się z powrotem w kolegów agentów! [01:03] - Biegnąc trochę późno tutaj. Nasza misja rozpocznie się wkrótce ... stay tuned! [01:09] - Okay Peter zaczyna i pokazuje fotoksiążkę, która została wyprodukowana ze zdjęciami zrobionymi z ostatniej nocy na kolacji klienta. [01:10] - Peter zaczyna od: Jest 5 rzeczy do osiągnięcia Strategic Relevance: 1.Weź pod uwagę swojego klienta 2.Zrozum rynek 3.Opracuj plan 4.Wprowadzaj na rynek swoje usługi 5.Rozszerzaj swoją ofertę. [01:12] - Pytanie do publiczności, "jakie są niektóre z celów waszej organizacji?". Jeden z klientów odpowiada: "przejąć 90% pracy związanej z drukiem, która jest wykonywana w naszej organizacji, zamiast zlecać jej wysyłanie na zewnątrz." Czy to brzmi jak cel, który masz? [01:19] - Inny klient odpowiada, że "chcielibyśmy stworzyć DVD do dystrybucji wewnętrznej, aby sprzedawać nasze usługi." [01:24] - Jakie są niektóre z celów, do których wy, in-planci, dążycie? Podzielcie się komentując poniżej, a ja podzielę się z publicznością na żywo. tutaj. [01:25] - Porozmawiajmy o kroku 1. Zastanów się nad swoim klientem. Oto kilka pytań, które warto zadać: Czy wiesz, kim są Twoi klienci? Jak ich identyfikujesz? Jak często naprawdę angażujesz się z nimi poza procesem zamawiania? Poza kartą satysfakcji? Twoi klienci - zarówno obecni, jak i przyszli - są podstawą udanej strategii zysku. [01:30] - Peter zadaje pytanie: "Czy ktoś otrzymał negatywną informację zwrotną?" i "Jak sobie z nią poradziliście?". Peter mówi o tym, że podobnie jak w przypadku reakcji w mediach społecznościowych, negatywne reakcje i porażki często zamieniają się w pozytywne okoliczności w zależności od tego, jak się z nimi postępuje. [01:35] - Dodanie do "Consider Your Customer:" Omówienie istniejących strategii, aby dowiedzieć się więcej o potrzebach klienta: Zidentyfikuj, co się sprawdziło, a co nie, Zidentyfikuj mocne i słabe strony strategii obsługi klienta, Podziel się tym, jak Twój istniejący zestaw produktów/usług pasuje do Twojej strategii obsługi klienta, Wykorzystaj to jako okazję do nauki i dzielenia się. [01:39] - Co robisz, aby dowiedzieć się, co robią Twoi klienci? A może spotkania twarzą w twarz? Jeden z klientów mówi, że sprawdza, co oni produkują. Inny klient patrzy na to, jakie prace wychodzą "za drzwi" i widzi, co jest w stanie utrzymać u siebie. [01:44] - A co z dopasowaniem się do nowo zatrudnianych pracowników? W ten sposób jesteś lepiej dopasowany... [01:45] - # 2: Zrozumieć swój rynek. Zanim będzie można założyć, aby przewidzieć potrzeby klienta, trzeba zrozumieć ich / Twój przemysł Elementy do nauki: Codzienne zadania, Produkty/usługi, z którymi pracują/rozwijają się, Trendy w ich branży, Ich wyzwania, Pozycja Twojego klienta w ich branży. [01:46] - #3: Opracuj plan. Części planu według Piotra: Value statement, Business evaluation, Develop goals, objectives and tactics -Use SMART objectives, Marketing to Succeed (4P's Product, Pricing, Placement, Promotion, (Partnership), Determine product/service needs, Produce products/services that meet needs) [01:47] - #4. Market Your Services: Wszystkie swoje wysiłki w kierunku poprawy pozycjonowania w zakładzie będzie nie, jeśli nie można prawidłowo sprzedawać swoje usługi. Jednak sposób, w jaki zdecydujesz się to zrobić powinny być również pod wpływem nowych informacji, które zdobyłeś o swoim kliencie i rynku [01:49] - Face to face to wciąż skuteczny sposób na marketing. A co z referencjami? Czy nagradzasz za polecenia? A co z ekspozycją produktów? Fan page na Facebooku? Co powiesz na seminarium lub warsztaty, które pomogą Twoim klientom wykonywać ich pracę bardziej wydajnie i skutecznie. Jak o otwartym domu? [01:59] - Podobnie jak w przypadku tematycznego Jamesa Bonda, którego właśnie teraz gościmy... co powiesz na tematyczne warsztaty lub otwarty dom? Stwórz buzz o swoim sklepie, aby nie zapomnieli o wartości, jaką wnosisz do organizacji. [01:59] - Innym zapomnianym aspektem planu marketingowego jest posiadanie formalnego harmonogramu. To jest często pomijane, ale to jest krytyczne. Mieć harmonogram dla swoich wielkich działań marketingowych. [02:00] - Więc ta sesja stała się bardziej burza mózgów pomysłów, a nie krok po kroku planu. Mam nadzieję, że dostarczyliśmy Ci kilka świetnych pomysłów na to, jak sprawić, aby Twoja organizacja była bardziej strategicznie istotna. Jeśli jesteś zainteresowany "Przewodnikiem po strategicznym znaczeniu" firmy Xerox, prosimy o komentarz poniżej, a my postaramy się dostarczyć Ci kopię.

kontakt@wielodruki.pl